Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben
Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben
Gsf3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gsf3

GameStudioForum V3.8
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

 

 Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mje
Adv. Operator
Mje



Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me?   Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Emptyma sep 19, 2011 7:45 pm

In deze topic laat ik weten hoe je een vriend of vijand kan worden.

1. vriend
  • Je moet minstens een jaar op gs zitten.
  • Je mag nooit schelden of WTF of watdanook zonder reden zeggen; uitzondering voor 'lol'
  • Nooit zonder reden minnetjes geven.
  • Jíj moet een vriend hebben die VIP is, of het zelf zijn.
  • Ik meot je aardig vinden.

2. vijand / negeerde gebruiker, 2 van deze dingen overtreden, en je wordt het:
  1. De hele tijd onnodig minnetjes geven (minstens 10).
  2. extreem veel spammen, uitzondering 'lol'.
  3. Vaak veel andere gebruikers uitschelden.
  4. 2 keer MIJ uitschelden.
  5. 1 keer MIJ uitschelden via pb.
  6. Extreem vaak boos worden als iemand niet wilt wat jij wilt.
  7. 2 Geheime wedstrijden die alleen voor vrienden zijn verraden.


Natuurlijk kan ik best redelijk zijn en andere, verzwakkende factoren toevoegen zodat vriend worden soms makkelijker gaat, en vijand worden soms moeilijker gaat.

Bij het punt 'vijand' staat De hele tijd onnodig minnetjes geven. Dat telt natuurlijk alleen als ik minstens 2 bewijsstukken heb...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fantasy
Operator




Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me?   Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Emptydi sep 20, 2011 11:20 pm

ok
Terug naar boven Ga naar beneden
Mje
Adv. Operator
Mje



Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me?   Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Emptywo sep 21, 2011 6:13 pm

:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Fantasy
Operator




Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me?   Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Emptyvr sep 23, 2011 2:08 am

lol! N:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Mje
Adv. Operator
Mje



Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me?   Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Emptyvr sep 23, 2011 3:52 am

ik gaf dat eerste bericht ene plusje omdat ik dan weet dat je het gelezen hebt, dat is wel een plusje waard in dit soort topics N:D
Terug naar boven Ga naar beneden
bluegames1
Owner
Owner
bluegames1



Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me?   Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Emptydi okt 04, 2011 3:55 am

dan kun je er toch ook gwn een bericht achter zetten ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsf3.nl.ae
Mje
Adv. Operator
Mje



Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me?   Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Emptydi okt 04, 2011 4:14 am

zou kunen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me?   Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe wordt je een vriend van me en hoe wordt je een vijand van me?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: algemeen :: jouw nieuws-
Ga naar: