Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben
Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben
Gsf3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gsf3

GameStudioForum V3.8
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

 

 Ik ben misschien deze paar dagen minder online!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
GameHero12
Moderator
GameHero12



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptydo nov 24, 2011 6:57 pm

De reden is:
- Ik heb nog een paar euro nodig voor een leuke legoset, en die wil ik heel graag!
- Mijn valkparkieten eieren leggen
- Ik krijg een mobieltje voor Sinterklaas, dus ik ga veel meer SMS'en met me klasgenoten enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
bluegames1
Owner
Owner
bluegames1



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptydo nov 24, 2011 7:17 pm

valkparkieten ?!?! cool N:D

maar ok ! veel plezier met die 3 nieuwe dingen N:D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsf3.nl.ae
GameHero12
Moderator
GameHero12



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptyvr nov 25, 2011 12:31 am

BlueGames1 schreef:
valkparkieten ?!?! cool N:D

maar ok ! veel plezier met die 3 nieuwe dingen N:D
Het valkparkietgedeelte is eigenlijk ook wel negatief N:(
- 1 ei is kapot
- Het wordt een zware winter...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mje
Adv. Operator
Mje



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptyvr nov 25, 2011 4:31 am

ai...
Terug naar boven Ga naar beneden
GameHero12
Moderator
GameHero12



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptyvr nov 25, 2011 10:51 pm

2e ei kapot N:(
Terug naar boven Ga naar beneden
bluegames1
Owner
Owner
bluegames1



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptyvr nov 25, 2011 11:13 pm

hoe komt ie kapot ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsf3.nl.ae
Mje
Adv. Operator
Mje



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptyza nov 26, 2011 2:14 am

jammer...
Terug naar boven Ga naar beneden
GameHero12
Moderator
GameHero12



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptyza nov 26, 2011 4:32 am

de vogel was zo onhandig dat die van hoog in de kooi het ei uitpoepte. Waarom deed ze het niet in het broedhok??? N:(
Terug naar boven Ga naar beneden
GameHero12
Moderator
GameHero12



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptyza nov 26, 2011 4:36 am

GameHero11 schreef:
De reden is:
- Ik heb nog een paar euro nodig voor een leuke legoset, en die wil ik heel graag!
- Mijn valkparkieten eieren leggen
- Ik krijg een mobieltje voor Sinterklaas, dus ik ga veel meer SMS'en met me klasgenoten enz.

Deze topic is onnodig:
- De lego set is besteld en komt maandag of dinsdag aan N:D
- Ik heb geen vertrouwen meer dat er een ei komt N:(
- Als ik wil kan ik vandaag al een mobieltje in me schoen krijgen, het is niet een abbonnement maar beltegoed N:(
Terug naar boven Ga naar beneden
bluegames1
Owner
Owner
bluegames1



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptyza nov 26, 2011 4:47 am

das handig een mobieltje in je schoen , dan doe je je schoen aan en dan KRAK !!! N:D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsf3.nl.ae
GameHero12
Moderator
GameHero12



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptyza nov 26, 2011 7:08 am

misschien neemt de hond wel een hap eruit Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Mje
Adv. Operator
Mje



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptyza nov 26, 2011 7:24 am

dat lijkt me dan vaag... sinds wanneer eten honden electronica?
Terug naar boven Ga naar beneden
bluegames1
Owner
Owner
bluegames1



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptyza nov 26, 2011 8:10 pm

mijn hond loeka (toen ie nog puppy was) had mijn telefoon in zijn mond , allemaal kleine kuiltjes in mijn beeldscherm N:D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsf3.nl.ae
Mje
Adv. Operator
Mje



Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Emptyza nov 26, 2011 10:14 pm

lol! en vaag :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben misschien deze paar dagen minder online!   Ik ben misschien deze paar dagen minder online! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ben misschien deze paar dagen minder online!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: algemeen :: jouw nieuws-
Ga naar: