Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben
Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben
Gsf3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gsf3

GameStudioForum V3.8
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

 

 Ik heb een nieuw programma!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
GameHero12
Moderator
GameHero12



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptywo nov 30, 2011 7:34 am

Het heet Adventure Maker! Je kan er games mee maken, maar dan Interactief! Ik ga waarschijnlijk een hele boel games daarvan maken, waaronder:

1. Wie is de dader?
2. Game City
3. Livora 1 (Misschien!)

Ik heb Gamers nodig die in de game Game City willen. Je krijgt er dan een huis(je kan zelf kiezen welke kleur) in de game. Die gaat o.a. erover dat een onbekende schurk de gamestudio uitschakeld, en je moet hem stoppen
Terug naar boven Ga naar beneden
Mje
Adv. Operator
Mje



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptywo nov 30, 2011 7:40 am

cool. 1 vraag.

WAAR KUN JE HET DOWNLOADEN?!?!
Als kh er uit ligt wil ik zoiets.
Terug naar boven Ga naar beneden
GameHero12
Moderator
GameHero12



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptywo nov 30, 2011 7:53 am

Terug naar boven Ga naar beneden
GameHero12
Moderator
GameHero12



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptywo nov 30, 2011 7:54 am

volgens mij kan je ze dan ook online downloadbaar doen
Terug naar boven Ga naar beneden
bluegames1
Owner
Owner
bluegames1



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptywo nov 30, 2011 6:26 pm

COOOL ! ik ga hem pas downloaden als ik het vertrouw , ik heb pas iets gedownload (camstudio) en nu is de com half dood waar ik nu op zit... en kan niet eens filmpjes meer maken >: ! en ik wil ook weten hoe moeilijk het is want yoyogames was niet te doen en er kwam niet zo veel leuks uit... pas als je er een jaar iets mee doet pas...

maar ik wil wel een huisje!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsf3.nl.ae
Mje
Adv. Operator
Mje



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptywo nov 30, 2011 7:13 pm

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mje
Adv. Operator
Mje



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptywo nov 30, 2011 7:15 pm

niet van dat je pc kapot is Neutral, maar van dat je een huis wilt
Terug naar boven Ga naar beneden
GameHero12
Moderator
GameHero12



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptydo dec 01, 2011 9:12 am

BlueGames1 schreef:
COOOL ! ik ga hem pas downloaden als ik het vertrouw , ik heb pas iets gedownload (camstudio) en nu is de com half dood waar ik nu op zit... en kan niet eens filmpjes meer maken >: ! en ik wil ook weten hoe moeilijk het is want yoyogames was niet te doen en er kwam niet zo veel leuks uit... pas als je er een jaar iets mee doet pas...

maar ik wil wel een huisje!

ik heb camstudio ook, bij mij werkt ie gewoon :S

maarja, ik kan het huisje pas doen wanneer GS weer online is. Ik denk dat je je huis GSF blauw moet zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
GameHero12
Moderator
GameHero12



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptydo dec 01, 2011 9:14 am

BlueGames1 schreef:
COOOL ! ik ga hem pas downloaden als ik het vertrouw , ik heb pas iets gedownload (camstudio) en nu is de com half dood waar ik nu op zit... en kan niet eens filmpjes meer maken >: ! en ik wil ook weten hoe moeilijk het is want yoyogames was niet te doen en er kwam niet zo veel leuks uit... pas als je er een jaar iets mee doet pas...

maar ik wil wel een huisje!

het is niet moeilijk. Je neemt een plaatje, selecteert een gedeelte daarvan zodat je erop kan klikken en naar een ander plaatje met zoiets kan. En zo maak je dus een interactief avontuur! :P
Terug naar boven Ga naar beneden
bluegames1
Owner
Owner
bluegames1



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptydo dec 01, 2011 6:26 pm

das idd wel simpel. maar ik mag niet zomaar iets meer downloaden... omdat de com nu op nieuw moet worden geprogrameert... kga het wel eens een ander keer downloaden N:D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsf3.nl.ae
Mje
Adv. Operator
Mje



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptyvr dec 02, 2011 7:00 am

GameHero11 schreef:
BlueGames1 schreef:
COOOL ! ik ga hem pas downloaden als ik het vertrouw , ik heb pas iets gedownload (camstudio) en nu is de com half dood waar ik nu op zit... en kan niet eens filmpjes meer maken >: ! en ik wil ook weten hoe moeilijk het is want yoyogames was niet te doen en er kwam niet zo veel leuks uit... pas als je er een jaar iets mee doet pas...

maar ik wil wel een huisje!

het is niet moeilijk. Je neemt een plaatje, selecteert een gedeelte daarvan zodat je erop kan klikken en naar een ander plaatje met zoiets kan. En zo maak je dus een interactief avontuur! :P
Hmm... eigenlijk te simpel voor mij ):> Ik wil de gamemaker van yoyogames de volledige kopen, maar ik mag niks online kopen...
Terug naar boven Ga naar beneden
GameHero12
Moderator
GameHero12



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptydo dec 22, 2011 5:55 am

Ik ga beginnen met de huizen van Game City
Terug naar boven Ga naar beneden
GameHero12
Moderator
GameHero12



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptydo dec 22, 2011 5:56 am

nah, ik heb er eigenlijk geen zin in...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mje
Adv. Operator
Mje



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptydo dec 22, 2011 7:01 am

*grinnik*
Terug naar boven Ga naar beneden
bluegames1
Owner
Owner
bluegames1



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptydo dec 22, 2011 6:30 pm

ow oke
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsf3.nl.ae
Mje
Adv. Operator
Mje



Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Emptydo dec 22, 2011 7:17 pm

best wel komisch, maar wanneer begin je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik heb een nieuw programma! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een nieuw programma!   Ik heb een nieuw programma! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik heb een nieuw programma!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: algemeen :: jouw nieuws-
Ga naar: