Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben
Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben
Gsf3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gsf3

GameStudioForum V3.8
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

 

 Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan!

Ga naar beneden 
+6
NYGames
Mje
bluegames1
foepgames1
Jor
gido verheijen
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
gido verheijen
starter
gido verheijen



Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan!   Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Emptyza aug 06, 2011 7:41 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

al eerder was er op gidoverheijen.nl een pagina waarop iedereen een sonic zone kon maken en die dan op die pagina kwam maar nu er nieuwe gametechnieken bij zijn gekomen heb ik besloten dat ik zelf alle sonic zones weer ga maken.

Op dit moment ben ik met 2 zones bezig: metropolis zone en Wing fortress zone!
Binnenkort te spelen op gidoverheijen.nl! cheers

Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 3267703
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gidoverheijen.nl

AuteurBericht
Mje
Adv. Operator
Mje



Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan!   Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Emptyzo apr 08, 2012 1:53 am

ja =D
Terug naar boven Ga naar beneden
GameHero12
Moderator
GameHero12



Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan!   Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Emptyma apr 09, 2012 11:33 pm

={D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mje
Adv. Operator
Mje



Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan!   Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Emptydi apr 10, 2012 2:34 am

ik post en spam voor b's
Terug naar boven Ga naar beneden
GameHero12
Moderator
GameHero12



Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan!   Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Emptydi apr 10, 2012 2:35 am

ik post en spam voor b's
Terug naar boven Ga naar beneden
Mje
Adv. Operator
Mje



Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan!   Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Emptydi apr 10, 2012 2:40 am

het wordt tijd dat ik een zeer orgineel maar ook supervervelend spambericht maak, terwiljl het toch zewer uniek blijft

let niet op spellngfouten
Terug naar boven Ga naar beneden
GameHero12
Moderator
GameHero12



Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan!   Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Emptydi apr 10, 2012 2:41 am

spam niet zo!

=P
Terug naar boven Ga naar beneden
deleted
Operator
deleted



Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan!   Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Emptydi mei 22, 2012 9:02 pm

lolz
Terug naar boven Ga naar beneden
finnvv
Gsf'r
finnvv



Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan!   Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Emptyma jul 09, 2012 6:08 pm

ik heb aleen nog green hill zone en over net lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan!   Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan! - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Er komen weer Sonic games van Gido verheijen aan!
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ik heb geen games meer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: algemeen :: jouw nieuws-
Ga naar: